**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

 

سیندخت جونی ٬ فیروزه عزیز ٬ دخملی مهربون ٬ سایه جون ٬ ساینا جون ٬ شقایق جونم عروس خانم ٬ آلمائی ٬ خانم خانمای گل ٬ سحر جوون ٬ سپیده خانما ٬  بهارم ٬ رویا جون ٬ فلفلی ٬ گیتی جون ٬ هلی جون ٬ مریم جون عروس خانم٬ بهار جوون ٬ یلدا جون ٬ رویا جوون  ٬ مینا خانمی    

***سال نو همگی مبارک ***

نظرات 6 + ارسال نظر
سیندخت چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:18

عزیز دلم...سال خیلی خیلی خیلی خوبی رو برات آرزو میکنم...خیلی خوشحالم که ۸۹ عزیز توی نازنین رو به من معرفی کرد...قربونت برم

میسی دوست گلم ... خیلی دوستت دارم ... منم خیلی خوشحالم که تورو پیدا کردم دیگه ...

الما پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:08

سال نو تو هم مبارک

mina پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:38

sale noe shoma ham mobarak bahar khanomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

بهار نبض عشق یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:39

عزیزم سال نوت مبارک باش ایشالا سال خوبی داشته باشی.بوس

فلفل بانو دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:00

سلام علیکم سال نو شما هم مبارک
بده بیاد ماچرو

مریم دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:51

مرسی عزیز دلممممممممممم
با تاخیر فراوان عید بهار گل ما هم مبارکککککککککککک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد