ادامه مطالب

 
 
ادامه مطالب در قسمت نوشته های پیشین

یادمان نرفته رأی ما را «دروغ» خواندید


« یادمان نرفته رأی ما را «دروغ» خواندید »



۴ سال قبل، وقتی کاندیدای محبوبمان با ٢۴ میلیون رأی رئیس جمهور شد،
سخت طالب آن بودیم که شادی کنیم
 
دوست داشتیم به خیابان بیائیم و خستگی یک انتخابات داغ و پر تنش را از تن به در کنیم
 
اما وقتی به خیابان آمدیم
 
جز آتش و دود و اعتراض چیزی ندیدیم
 
شیشه خیابان‌ها را شکستید و به مردم و نظام تهمت زدید و همه قواعد سیاسی و
 
انسانی را زیرپا گذاشتید و ما «فقط» نظاره می‌کردیم
 
آمدیم برای شادی دل‌های دوستانمان «بوق» بزنیم؛ اما دیدیم که بوق زدن به نماد اعتراض تبدیل شد
 
شادی رأی آوردن کاندیدای محبوبمان را به زهر تبدیل کردید و در جلوی چشم ما،
 
رأی ما را «دروغ» خواندید…
 
این خاطرات در ذهنم رژه می‌روند وقتی می‌بینم شما را که حالا، با شور و شعف وصف ناشدنی
 
به خیابان‌ها آمده‌اید؛ شاد هستید و بوق و سوت و کف می‌زنید
 
ما فرصت شادی کردن را از شما نمی‌گیریم؛ این پیروزی گوارای وجودتان باد…
 
بغضم می‌گیرد وقتی یاد ۴ سال قبل و مظلومیت نظام می‌افتم
 
حسرت آن روزها و شادی نکرده خود را نمی‌خورم؛ اما نمی‌توانم آه نکشم.

اوضاع خاورمیانه نشانه ای از نزدیک بودن حوادث بزرگ

« اوضاع خاورمیانه نشانه ای از نزدیک بودن حوادث بزرگ »


تخریب مسجد الاقصی؟! مرگ امیرعبدالله؟! انتفاضه و قیامی در مصر؟! آغاز جنگ توسط اسرائیل؟! و . . . مهم نیست که این نبرد نهایی چگونه آغاز شود، مهم این است که همه نشانه ها حاکی از آن است که این واقعه به زودی رخ خواهد داد، در یک طرف میدان اهل حق، مقتدرانه، امیدوار و بانشاط و با چند پیروزی درخشان در چند جنگ گذشته و در طرف دیگر اهل کفر ترسان و بی انگیزه و چند شکست مفتضحانه!

ادامه نوشته

تسلّط رسانه‌ای صهیونیسم بر جهان


« تسلّط رسانه‌ای صهیونیسم بر جهان »


تمامی شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و کابلی آمریکا تقریباً به وسیله شش غول رسانه‌ای اداره می‌شوند و با توجّه به اینکه این رسانه‌های آمریکایی مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارند و در واقع تمامی اخبار، اطّلاعات و برنامه‌های سرگرم کننده مردم جهان از طریق این رسانه‌های انحصاری تأمین می‌شود، می‌توان اذعان داشت که این غول‌های رسانه‌ای بر تمامی جهان مسلّط هستند.شش ابر رسانه آمریکایی، جریان اصلی رسانه‌ها در جهان را در دست دارند و هدف اوّلیه آنها نیز سلطه‌جویی اقتصادی است و نه اطّلاع‌رسانی. این ابر رسانه‌ها که هر کدام دارای شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، ماهواره‌ای و … هستند، به اشکال گوناگون تحت سلطه صهیونیست‌‌ها قرار دارند و در جهت پیشبرد اهداف صهیونیسم فعّالیت می‌کنند.



ادامه نوشته

فتنه سوریه و چالش‌های پیش روی جبهه استکبار

« فتنه سوریه و چالش‌های پیش روی جبهه استکبار »

توجه به پشت سر نهادن یک جنگ داخلی در سوریه و عدم موفقیت و مخالفان داخلی و خارجی آن‌ها با توجه به هدف‌گذاری‌های انجام شده و طولانی شدن این بحران، حامیان تروریست ها به یک مرحله بلاتکلیفی و در واقع درماندگی رسیده و به یک سری طرح‌های سوخته شده از جمله طرح لیبیاییزه کردن و عراقیزه کردن سوریه روی آورده‌اند.
ادامه نوشته

هایپراستار؛ تجارت مخفی رژیم اسرائیل در ایران


هایپراستار
«  تجارت مخفی رژیم اسرائیل در ایران »

یکی از برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی همین ترویج مصرف‌گرایی در میان مردم جامعه است. توسعه‌ اقتصادی بر مبنای سرمایه‌داری مصرفی، نسخه‌ای است که غرب برای اقتصاد خود پیچیده است و برای اینکه بتواند کشورهای در حال توسعه را نیز به صورت بازاری برای مازاد محصولات تولیدی خود درآورد و آنان را به خرید این کالاها تشویق کند، چاره‌ای نمی‌بیند جز آنکه مصرف‌گرایی را به صورت ارزش برای آنان درآورد و آنجایی که میل و هوس آدمی تحریک شود، دیگر جای مقاومت و ایستادگی نخواهد بود و بدین ترتیب این کشورها نیز دچار نوعی سرمایه‌داری مصرفی غیر از سرمایه‌داری تولیدی خواهند شد.
(بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان جنوبی)

ادامه نوشته

« کانون‌های ماسونی محصول نظام سرمایه‌داری »

« کانون‌های ماسونی محصول نظام سرمایه‌داری »


جریان فراماسونری را از جهات گوناگونی می‎توان مورد بررسی و توجه قرار داد. در نوشته حاضر که در دو بخش ارائه می‎شود، می‎کوشیم به‎صورت مختصر، روند فراماسونری در سال‎های آغازین ورود آن به ایران را مورد بررسی قرار دهیم. در بخش نخست، نقش جدیدالاسلام‎های یهودی و ارمنی در این جریان را مورد توجه قرار داده و در بخش دوم تلاش می‎کنیم نشان دهیم که چرا شخصی چون ناصرالدین شاه نیز نتوانست نسبت به فراماسونری خوشبین باشد. با این فضا‎سازی، منع فعالیت‎های ماسونی کسانی مانند ملکم‎خان متظاهر به اسلام، تحلیل روشن‎تری خواهد یافت؛ امری که توانست به اندازه تأثیر خود، قدرت مرکزی ایران و استقلال حاکمیت ایرانی را تا مدتی بیمه ساخته و از این دام جدید تا حدی بگریزد ....


حقایق پنهان


ادامه نوشته

وهابیت و پیوند با آل سعود

« وهابیت و پیوند با آل سعود »


ملک عبدالله، پادشاه عربستان، در اظهارات رسمی خود اعلام کرد: «اگر یک میلیارد دلار برای سرنگونی صدام هزینه کرده، آماده است برای سرنگونی حکومت شیعیان عراق دهها میلیارد دلار هزینه کند.» بنابراین، سعودی‌ها به شدت نگران افزایش قدرت منطقه‌ای ایران هستند و حاضرند به هر قیمت با شکل‌گیری آن مخالفت نمایند.

 

ادامه نوشته

روند پیدایش و شكل گیری وهابیت

« روند پیدایش و شكل گیری وهابیت »


وهابیت، از فرق نسبتا نوپای اسلامی‏ست. این مسلك كه در زادگاه اسلام یعنی در عربستان رشد یافته، به دلیل پشتوانه قوی سیاسی و اقتصادی در حال گسترش به دیگر نقاط بلاد اسلام است. از آنجا كه پیروان این فرقه تنها خود را بر حق دانسته و پیروان مذاهب دیگر اسلامی را كافر و مشرك و خارج از حوزه اسلام می‏شمرند، اهمیت مطالعه و تدقیق در اصول فكری این مكتب آشكار می‏گردد...


ادامه نوشته

ردپاهای فراماسونری و صهیونیسم در ترکیه نوین

« ردپاهای فراماسونری و صهیونیسم در ترکیه نوین »

یکی از اتفاقاتی که در یکی ـ دو سال اخیر، یعنی از زمان پیدایش موج سنگین و درهم‌شکننده بیداری اسلامی، در منطقه بسیار مهم، راهبردی و حساس خاورمیانه و شمال آفریقا و به تعبیر درست، غرب آسیا و شمال آفریقا، افتاده و تعجب همراه با حیرت تحلیل‌گران تحولات سیاسی ـ اجتماعی منطقه را برانگیخته، مشارکت دولت ترکیه در توطئه صهیونیستی ـ امریکایی براندازی دولت سوریه، یعنی خط مقدم جبهه قدرتمند مقاومت اسلامی علیه دشمن صهیونیستی در منطقه، است...


ادامه نوشته

صهیونیسم؛یگانه مشکل جهان

« صهیونیسم؛یگانه مشکل جهان »



در سال 1921، یعنی قریب به یک قرن قبل،کتابی در ایالات متحدة آمریکا منتشر شد تحت عنوان «یهود؛ یگانه مشکل جهان». این کتاب به قدری مورد استقبال مردم آمریکا قرار گرفت که در عرض مدت کوتاهی قیمت هر نسخه از آن به 800 دلار رسید. این در حالی است که همین امروز گرانترین کتاب مرجع دانشگاهی را در این کشور می‌توان با چیزی حدود 200 دلار تهیه کرد. چرا این کتاب این طور مورد اقبال بی سابقه عموم مردم آمریکا قرار گرفت؟

هنری فورد در کتاب «یهود یگانه مشکل جهان» می‌نویسد: « تعیین رئیس جمهوری آمریکا جز به دستور یهود، بدستور و فرمان کس دیگری نیست، اما بیچاره ملت آمریکا گمان می کند که خود آنها رئیس جمهوری را تعیین می‌کنند».

تقدیم به تمام جویندگان حقیقت
ادامه نوشته

هدف آمریکا و اسرائیل از اقدامات توهین آمیز علیه مسلمانان


آیا میدانید برای چه امریکا و اسرائیل هرچند سال یک بار دست به اقدامی توهین آمیز به جانب اعتقادات مسلمانان میزنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آنها میخواهند من , تو و همه کسانی که ادعای مسلمان بودن میکنیم را آزمایش کنند و ببینند تا چه اندازه پایبند بر عقایدمان هستیم


هر اندازه بر مخالف با آنها کوتاهی کنیم آنها مارا ضعیف تر و بی تفاوت تر می یابند و آنجاست که به خود اجازه میدهند هرکار غیر انسان دوستانه ای اعم از جنگ و خونریزی و تحریم را با ما انجام دهند.


وظیفه همه ما مسلمین اینه که نشون بدیم تا پای جان بر سر عقایدمان ایستاده ایم.


به امید ظهور مولا و سرورمان

حقیقت بازی AngryBirds  چیست؟

« حقیقت بازی AngryBirds  چیست؟ »


داستان بازی در نوع خود بسیار جالب است شما در نقش پرندگانی ظاهر می‌شوید كه تخم مرغهای شما توسط چند خوك بدطینیت دزدیده شده و شما نیز با تمامی بستگان خود كه شامل انواع پرنده می‌شود برای آزاد كردن تخم مرغهای خود و از بین بردن این حیوانات بد جنس به آنها حمله می‌كنید...


ادامه نوشته

دانلود کامل مستند مردمان آخرالزمان

« دانلود کامل مستند مردمان آخرالزمان »

کاری از گروه مستند سازی نشانه

مستند مردمان آخرالزمان،کاری از گروه مستند نشانه است که در حقیقت هدف آن نشان دادن جهان امروز و توطئه ها و تهاجماتی است که در جهان اتفاق افتاده و خواهد افتاد. زندگی مردمانی که ممکن است در جبهه ی جنگ های نرم باشد بی آن که خود بدانند.


ادامه نوشته

آیا المپیک لندن 11 سپتامبر دیگریست

« آیا المپیک لندن راه رهایی غرب از چالش های پیش رو است »


شاید در میان صهیونیست پژوهان کمتر کسی در دنیا باشد که حادثه یازده سپتامبر را کار خود این شبکه شیطانی نداند، بلکه پر واضح است این اتفاق در نوع خود شگفت انگیز ، از سالها پیش برنامه ریزی شده بود  تا به بهانه آن غرب نظم نوین جهانی خود را آغاز کند...

و

کشف توطئه‌القاعده درحاشیه‌المپیک‌لندن


ادامه نوشته

آشنایی با اهداف و پشت‌پرده نظم نوین جهانی


«آشنایی با اهداف و پشت‌پرده نظم نوین جهانی »


نظم نوین جهانی مورد نظر آمریکا و صهیونیست‌ها چیست؟
تحولات یک قرن اخیر، جهان را به چه سمت و سویی سوق داده است؟
اهداف این نظم نوین و منافع آن برای ابرقدرت‌ها چه خواهد بود؟
ایران در کجای نظم نوین جهانی قرار دارد؟
آیا نظم نوین جهانی "توهم توطئه" است؟
در ادامه خوهیم دید ...
ادامه نوشته

10 دلیل پیروزی قریب‌الوقوع سوریه بر بحران کنونی و طرح توطئه

 
« 10 دلیل پیروزی قریب‌الوقوع سوریه
بر بحران کنونی و طرح توطئه »



پس از گذشت بیش از هشت ماه از بحران و توطئه مسلحانه در سوریه، سران این کشور با کنترل کامل بر جوانب مختلف و کسب اعتماد مردم، دلایلی دارند که نشان می‌دهد نظام سوریه بزودی بحران را خفه، و پیروزی خود را اعلام خواهد کرد...

 

ادامه نوشته

خوشمزه ترین تهاجم نرم !

 « خوشمزه ترین تهاجم نرم ! »



این یک فاجعه است که هیچ یک از محققین به این مسئله نمی پردازند.

مسئله تهاجم در محصولات غذایی دقیقا 50 % تهاجم در مجموع تهاجمات نرم است . اگر تهاجم ها را این گونه تقسیم کنیم :

50 % = تهاجم نرم در موسیقی ، پوشاک، رسانه تصویری (فیلم، سریال،کارتون، بازی...)، اینترنت، معماری ...

50 % = تهاجم در محصولات غذایی

چرا این عامل تا این حد مهم است ؟ 

تمامی 50 % تهاجمات نوع اول به واسطه تفکر بر ذهن و ادراک آدمی تاثیر میگذارند اما 50 % نوع دوم بر جسم تاثیر گذار است . و اگر تهاجم در محصولات غذایی اثر گذار باشد تهاجم بر ذهن آسان تر خواهد بود بلکه در آینده شاید نیازی به تنهاجم علیه ذهن نباشد چرا که مردم با محصولات غذایی آنقدر مورد تهاجم قرار گرفته اند که دیگر قوه ای به نام عقل را در کتابخانه ها و داستان ها می جویند.


ادامه نوشته

تاریخ شکل‌گیری فراماسونری در ایران

 « تاریخ شکل‌گیری فراماسونری در ایران »


«باور کنید، از آن روزی که عنوان فراماسون در این مملکت پیدا شد و محفل سرّی آن‌ها به اشارة لندن در این سرزمین تشکیل گردید، از همان روز، بدبختی و سیه‌روزی ملت ایران، شروع شده است.»



حس کنجکاوی ایرانیان درباره فراماسونری، از اوایل قرن نوزدهم مورد توجه عده‌ای از جهانگردان قرار گرفت. جیمز فریزر که در سال‌های 1821 و 1822 و همچنین در سال 1833، مسافرت‌های مکرری به ایران کرده است، می‌نویسد:«کمتر سازمان یا نهاد اروپایی به اندازة‌ فراماسونری حسّ کنجکاوی شرقی‌ها را برانگیخته است. جنبة‌ سرّی و اسرارآمیز آن، موجب برانگیختن تخیّلات آن‌ها می‌شود و به ویژه در ایران که صوفی‌گری یا اندیشة آزاد مذهبی رواج دارد، فراماسونری بیشتر جلب توجه کرده است...



ادامه نوشته

اچ آی وی فتنه گر !

 « اچ آی وی فتنه گر ! »


ویروس اچ آی وی ویروسی است که تا مدت ها دربدن میزبان خود زندگی میکند و زمانی فرد آلوده متوجه وجود این ویروس خواهد شد که دیگر کار از کار گذشته و فرد کم کم از بین میرود. 

امروز کشور ما و برخی از دولت ها یک طرف معادله و تقریبا کل دنیا در طرف دیگر قرار گرفته اند. به همین جهت کوچک ترین کارهای ما بررسی خواهد شد و اگر راه داشته باشد علیه آن اقدام رسانه ای و بعضا نیمه سخت (تحریم ) انجام خواهد شد .

ادامه نوشته