**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

سیندخت جونییییییییییییییییی نمیتونم واست کامنت بزارم خانمیییییییییییییییی چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟ انگار افتادم تهه چاه صدام بهت نمیرسه ... صد بار هزار بار کامنت دونیتو باز کنم فقط شاید یه بار شانسی واسم اون کد امنیتیو نشون بده ... 

گفتم که بدونی دوستت دارم هوارتا فک نکنی ازت غافلما حواسم شش دنگ پیشته ... بووووووووووووووس سیندختی جونیه خودم بوووووووووووس

نظرات 2 + ارسال نظر
سیندخت یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:37

مهربون دوستم... نازم... عزیزم... خیلی دوستت دارم

مرسی سیندخت جونم

ســـــــاینــــــــا!. یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:26

بهار تو داری می نویسی؟؟چه بی صدا چه بیخبر...چند وقت پیش دیدم یه نفر تووب یکی از بچه ها کامنت گذاشته به اسم بهار بعد ادرس داشت رفتم دیدم پسر دار شدهکلی هم گلایه گردیم دیدم امده گفته بابا من اون بهار نیستم من یکی دیگم..
رمز بهم بده من رمز ندارم...خوشحالم می نویسی پیوسته بنویسی ها نه بازم بری حاجی حاجی مکه...
ادرس وبت هم وقتی کامنت میزاری بزار تا گمت نکنم..گوگل ریدر دیگه نمیشه اضافه کرد بهش

ببخشید یادم رفته خوب ... فکر کردم میدونیو پیشم نمیای منم دلخور بودم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد