**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

خدایا یادمه 2

خلاصه مرحله اول کنکورو فقطو فقط به لطف خدا قبول شدم . دلم خیلی روشنو شاد شده بود خیلی دلم قرص بود که یکی اون بالا هست که همه حواسش به منه . فقط باید ازش بخوامو بهش اعتماد کنم . پس ادامه دادمو صبح تا شب قربون صدقش میرفتمو شکرشو میگفتمو التماسش میکردم . خیلی بهش دل بسته بودم . کتابای سالای قبلو آوردم که بخونم اما بیفایده بود حافظم خیلی ضعیف شده بود نمیدونم شاید عوارض داروها بود . برام خیلی عجیب بود چرا یهوئی این مدلی شدم حالا چی کار کنم . خدایا امتحانه؟ بازم لطفش نذاشت ناامید بشم . مرحله دوم کنکورو دادمو روزای سخت انتظار شروع شد . چه انتظار سختی . هم امید داشتم هم میترسیدم شاید خدا بخواد امتحانم کنه . این شد که گاهی شاد بودم گاهی غمگین اما در هر دو حالت با خدا حرف میزدم از ته دلم . حتی موقع کار کردن . فک کن ظرف میشستمو با هاش حرف میزدم اشکام همینجور میومد ولی نمیذاشتم کسی ببینه هی صورتمو میشتم که خیسی چشام مشخص نشه . چه روزای شیرینی هر لحظه یاد خدا بود . شبا همش تو رختخواب التماسشو میکردمو خوابم میبرد . حتی رویا پردازی میکردم که اگه شهرستان قبول بشم اینو میخوام اونو میخوام اینجوری میرم اونجوری میام . همش دوس داشتم شمال قبول بشم . خلاصه فکرم حسابی مشغول بود .  

روز موعود رسید تا صبح خوابم نبرد یعنی چی میشد؟؟؟ قبول میشدم یا باید پیش خدا امتحان پس میدادم ؟؟؟ اما ته دلم روشن بود که امسال دانشجوام . دوستم اومد دنبالم رفتیم کلی منتظر موندیم اما روزنامه گیرمون نیومد . رفتیم سراغ اینترنت . با دلشوره اسممونو دادیم . اما با نهایت تاسف هیچ کدوم قبول نشده بودیم اما باور نکردیم بازم رفتیم سراغ روزنامه شاید اشتباه شده باشه . اما تو روزنامه هم اسممون نبود . دوستم حالش خراب شد اما من نه ! اصلا ! باور نمیکردم نتیجه رو . درست نبود . من با اون خدای مهربونم باید قبول میشدم آخه عادله . آخه مهربونه . اون نمیتونه کسیو که اینهمه بهش دل بسته نا امید کنه . بهش گفتم خدایا میدونم که امتحانه تو میخوای ببینی من ازت نا امید میشم یا نه ؟ باید بگم که نه نمیشم تو منو امسال میفرستی دانشگاه مطمئنم . با اینکه هم تو اینترنت دیدم هم تو روزنامه ولی بازم بهت امید دارم . تو اگه بخوای میتونی همین الان اسم منو بزاری تو روزنامه .  

ادامه دارد ... 

پینوشت :  

حالا کو اونهمه خدا خدا ؟؟؟ اونم خدائی که مهربونیو خوبیش حدو مرز نداره و هممون تجربش کردیم . اونم به این واضحی. بارها و بارها . همش شده روز مرگی . فراموش کردم اصل و اساس خلقتو . یادم رفته برای چی اینجام . این روزا این گله ایه که از خودم دارم .

نظرات 7 + ارسال نظر
سیندخت چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 http://sindokhtane.blogfa.com

حرفاتو کاملا حس می کنم با همه وجودم. با همه سلولام. مخصوصا منم موقع کنکورم. اون سال بهترین سال زندگیم بود.

خانم خانما چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 http://13641362.blogfa.com/

سلام دوست گلم...خوبی؟
دوست مهربونم ینی اسمت بود؟
واقعا لمس کردن این لحظه ها خیلی ارزشمنده

سلام عزیزم ... ممنونم دوست گلم ... تو خوبی؟؟؟
اوهوممممممممممم اما به طرز خیلی عجیبی
خیلییییییییییییییییییییی خیلی ارزشمنده ... ذخیره یه عمر زندگیت میشه .... همیشه پشتت گرم میمونه به لطفش .

ساینا :) چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:50

چه تاثر گزار...یه جوری شدم...


بیا زود بعدش رو بگو..الان خدا رو شکر خوبی...

از بیماری و مشکلت بگو..


چشم میگم ...

زهرا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 http://zizififi.persianblog.ir

خوندم و خوندم و خوندم...با هر نوشته حس و حال روزای کنکور و اعلام نتایج اومد جلوی چشمم..ما ادمها خیلی زیاد خدارو تو ناراحتیها یاد میکنیم اما روزهایی که شادیم....هیییییی

باید سعی کنیم فراموشش نکنیم .

sepideh چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 http://lahzehayesepid.blogsky.com


خدا خیلی مهربونه، مهربون‌تر از اون چیزی که ما حتی فکرشو بکنیم..

حتی از مادرمون هم مهربون‌تر ..

قربونش برم، خیلی گلههه ...

دوستش دارم و خیلی وقتا دلم میخواد بغلش کنم و ببوسمش ..

دوستش دارم ...

sepideh چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 http://lahzehayesepid.blogsky.com


الان بهتری گلم؟!

امیدوارم که خوب خوب بشی بهاری عروسکم ...

خیلی دوستت دارمُ زیادددددددد...

ممنونم دوستم ...

آلما سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد