**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

امیدواری در دعا

http://8em.blogfa.com/post-1029.aspx

نظرات 3 + ارسال نظر
sepideh دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:20 http://lahzehayesepid.blogsky.com


ناامیدی کفر است..

مرسی بهار جون، بسیار زیبا بود..

با اجازه من این پست رو توی وبلاگم با درج منبع زدم..

ممنون بهاری من...

خواهش سپیده جوونم

ساینا!. سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:35

بهار رمزت عوض کردی؟واسه من اپ اخرت باز نمیشه

نمیتونم واست کامنت بزارم باز نمیشه نظراتت ... چرا اینجوری شده

ساینا!. دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:38

بهار جان من رمزت ندارم...وای تمام ارشیوت گشتم تا یه مطلب پیدا کنم بدون رمز باشه بهت بگم..رمز بهم بده عزیزم..

به سیندخت بگو رمزت رو بهم بده یا خودت واسم بزار دختر خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد