**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

همسر مهربون

خیلی حالم بد بود ... رو زمین دراز کشیده بودم جلوی تی وی ... همسری یه آلو میشوره و میده دستم ... من :نمیخورم ... همسری : بخور واست خوبه ... میخورم و بهم خیلی میچسبه ... میگم همسری یه دونه دیگه بهم میدی ( حالا خوبه نمیخوردما ) ... میگه باشه واسه تو یه آلو میشورم  واسه خودمم شلیل ... میگم خوبببببببب حالا که اینطور شد ، منم شلیل میخوام ... بعد فک میکنم آلو یا شلیل مزشونو تو ذهنم میارم ... نمیتونم انتخاب کنم بنابراین میگم اصلا من از هر دوش میخوام همسری ... یه دونه آلو ، یه دونه شلیل .. همسری خندش میگیره و به شوخی میگه شکمووووووووو مثلا مریضیااااااااااا ... میگم خوب مریض باشم مریض باید تغذیش خوب باشه دیگه ... بازم میخنده قربونش برم .. بعد با درد جابجا میشم همسری میگه چی میخوای ؟؟؟ میگم کنترل تلویزیون ... میگه مثلا مریضیا کنترلم میخوای ؟؟؟ ...  میگم خوب مریض احتیاج به سر گرمیم داره دیگه ... همسری بازم میخنده فدای اون خنده های خوشگلش بشم الهی ... خیلی خیلی دوستت دارم عزیز دلم ٬ همسر مهربونم .

نظرات 19 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 http://www.spbk.persianblog.ir

انشاله که این عشق همیشه پایدار باشه

مرسی عزییییییییییییییییییییییزمممممممممممممممممممممممممممم

فیروزه سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:09

خدا بد نده ... چی شدی؟!

همون گردن درد ... فک کنم مال باد کولر یا بد خوابیدن باشه ... آخه دوش که میگیرم میام جلوی کولر ... تو اتاق خوابم کانالمون یه جوریه که دقیقا میزنه رو تخت ... شایدم رگ به رگ شده ... هر چی ماساژ میدیم ... پماد و مسکن میخورم همش بی فایدس ... عضلات و رگ گردنم عینه چوب سفت شده

مریم سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:55

ایشالله همیشه زندگیت سرشار ازعش باشه وتا اخر عمر زندگی عشقولانه ای داشته باشی.یه حس خوبی بهم میده وقتی میبینم دونفر همدیگرو تاوج میپرستن

مرسی عزیزم

سیندخت سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:39

آخی چی شدی دوستم؟ چرا حالت بد بوده؟
منم عاشق میوه های تابستونیم...وااااااای مخصوصا شلیل و آلو...

گردنم گرفته عزیزم ... پس با هم تفاهم داریم دیگه

دخملی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:00

عزیزم هنوز خوب نشده گردنت ؟ اخی ... یه مدت رعایت کن ... شاید هم ماله کارت باشه ؟ با کامی زیاد کار می کنی ؟
من عاشق شلیلم !

نه خانمی ... بهتر شدم اما خوب نه ... اگه بشه که نمیشه ... کارم همش با کامیه دیگه ...۱۱ ساعت

صدف سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:06 http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

خانومک سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:15

سرما خوردی بهاری؟

نه عزیزم عضلات گردنم گرفته

مریم سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:34

سلام بهار جونی تو که میدونی من وب ندارم تو هم که دوستای مهربونی داری.میشته تو پست بعدیت یه کوچولو تو خط اخر نظر دوستاتو راجع به ساید بای ساید و رنگش بپرسی.اگه این لطفو در حقم کنی کمک زیادی بهم کردی.اخه نمیدونم از کی بپرسم

سلام عزیزم ... باشه حتما ... ولی خوب اونموقع که من خودم داشتم جهیزیه میخریدم .. اکثرا از کمی جاش شاکی بودن عزیزم ... منم ساید نگرفتم آخه اکثرا خونه هائی که می رفتیم واسه اجاره ببینیم ساید داشتن و چون جاش تو آشپزخونه کم بود تو پذیرائیشون گذاشته بودن ... رنگشم که خوب الان نقره ای مده اما من دوست نداشتم چون آشپزخونه های کوچیک حس میکنم دلگیر و تاریک میشن با وسایل نقره ای ... اینم سلیقه منه ... رنگش به خودت بستگی داره

نیلوهی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:48 http://niloo-mankan.blogfa.com

اخی ایشالا همیشه حستون پایدار باشه.گردن درد خیلی بده عزیز دلم

مرسی عزیزم .... خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی

فلفل بانو چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:14

بهتری گلکم؟

مرسی فلفل جونم ... بهترم عزیزم ...

مریم چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28

مهربونم مرسی از راهنماییت.منم خودم بیشتر به سفید علاقه دارم وقتی همی نظر دوستای مهربونی مثل تورو میدونم بیشتر مصمم میشم گلم

سیندخت چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:15

خبری ازت نیست بهاری...خوب شدی؟

خوبم سیندخت جونم ... می سی عزیزم ... سیندخت نازم ... بووووووووووووووووس

بهار نبض عشق چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:24

قدر همسری مهربونت رو بدون عزیزم.ایشالا زود خوب شی.

مبینا چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:45

بهار جونم اتفاقا الان داریم شلیل و آلو زرد میخورم. خوش باشید عزیزم
عکس گذاشتم بیا عزیزم.

خانم م-آقای ب پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:29 http://you8-me24.blogfa.com

هههههههههه..چه مریضی!!! آفرین خانوم مریض خیلی حرکتت جالب بود

مرسی خانمی

مریم جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:42 http://hamdardbiato.blogsky.com

سلام بهار جون خدا ایشاالله همسری رو برات نگه داره و همیشه خوشبخت باشید. عیدت مبارک عزیزم
روزگاری بود میوه اش فتنه ، خوراکش مردار ، زندگی اش آلوده ، سایه های ترس شانه های بردگان را می لرزاند . تازیانه ستم ، عاطفه را از چهره ها می سترد . تاریکی ، در اعماق تن انسان زوزه می کشید و دخترکان بی گناه ، در خاک سرد زنده به گور می شدند . و در این هنگام بود که محمد (ص) بر چکاد کوه نور ایستاد و زمین در زیر پاهای او استوار گردید . بعثت رسول اکرم مبارک باد .

مرسییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم
عید شمام مبارک

ترخون یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:30 http://www.zoya35.blogsky.com

الهی زودتر خوب بشی عروس مهربون.

ممنون خانمی

فیروزه یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:36

کوشی؟! تعطیلی امروز و فردا؟!

اوهووووووووووووووووووووووووووووووم ... فقط دوشنبه

آلما یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:37

آخ که چقدر اینکه از آدم پرستاری کنن خوبه

واقعا ... عالیه عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد