**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

خونه تمیز ... آتلیه

 

 دیروز موقعی که میرفتم خونه اینقدر خوشحال بودم که نگووو ... آخه خونمون تمیز و مرتب بود و خیالم راحته راحت ... به همسری گفتم یه سر منو ببره آتلیه عکسامونو قبل از چاپ ببینم ... قبول کرد و زنگ زدم آتلیه هماهنگ کردم ... یه نیم ساعتی تو آتلیه بودیم تا عکسا رو ببینم و اصلاحاتی که میخوامو بگم ... عکسا خوب شده بودن خدارو شکر ... چند تا آهنگ خارجیم دادم واسم رو فیلمم بزارن ... بعد از آتلیه به همسری گفتم یه کم خرید داریم و رفتیم یه کمم خرید کردیم و برگشتیم خونه ... گرم بود کولرو زدیم اما احساس خنکی نکردم بنابراین شربت آلبالو درست کردمو خوردیم ... پشتشم چند تا شیرینی ... چند باریم به آتلیه زنگ زدمو چند تائی تغییرات تو عکسامون دادم ... بعد  خریدارو جابجا کردم ... واسه شامم تصمیمون سیب زمینی سرخ کرده با تخم مرغ بود ... چه راحت !!! ... آخه هوس کرده بودیم ... یه کم تی وی دیدیم و همزمان من شامو آماده میکردم ... زود آماده شدو خوردیم و آشپزخونه رو مرتب کردم که نکنه از آرامشمون کم بشه ... همسری امتحان داره میره تو اتاق تا درسشو بخوونه منم یه کم به کارای خودم رسیدمو ساعت ۱۰.۵ رفتم خوابیدم و همسری عزیز تا صبح بیدار بود .

نظرات 11 + ارسال نظر
سارا... خونه مهربونی ها... یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 http://w

وای آخ جون عکس عروس...

منم عاشق عکس عروسم ... هی نگا میکنم هی ذوق میکنم هی قربون صدقه میرم ...

سارا(من وشوشو) یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:55 http://shosho200.blogsky.com/

عاشق وبلاگتو عکسای خوشکلت شدم با تبادل لینک موافقی آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اوووووووووهوووووووووووووووووووووووم ...شما لطف داری سارا خانم ...
خوش امدی

سحر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:43 http://www.spbk.persianblog.ir

آره وقتی خونه تمیزه آدم آرامش داره

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سیندخت یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:22

خونه ی تمیز یه دنیا حس خوب به آدم میده...

دقیقا سیندخت جون دقیقا ...

آلما دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 http://www.almaa.blogsky.com

چه گلای قشنگی
امان از این امتحانا

واقعانا ... زندگی رو به آدم حرووم میکنه این امتحانا ...

رویا دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38

واقعا این آرامشی که می گی رو درک می کنم ......

دیدی خونه بهم ریختس دله آدم به هیچ کاری نمی ره.....

هنوز عکس نگرفتم چشم حتما گذاشتم خبرت م یکنم

تهرانی شما؟

آره خیلی دلگیر میشه ...
بله رویا جوون ما تهرانیم

فلفل بانو دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54

وای چه حس خوبیه آدم میره خونه خونه تمیز باشه

واقعا فلفلی

رویا دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:48

بهار جان ممنون بابت رمز ...خونت خوشگله مبااارکت باشه عزیزم......

چه جالبه منم می خواستم از این مبلا بگیرم ....رنگی که می خواستم رو نداشت.....

سینیتم مثه ماله منه!!!!

مبارکت باشه عزیزم...

رویا جوون رمز دادم که منو یادت نره ها ... من عاشق عکس خونه عروسم ...
میگم پس سلیقمون احتمالا به هم شبیهه دیگه

بهارنارنج و یاس رازقی دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:20 http://formyramin.blogsky.com

امیدوارم همیشه آرامش مهمون زندگیت باشه..

ممنون عزیزم .. همچنین

بهار نبض عشق دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:21

وای خانمی شدی واسه خودت ها....دیگه به کارای خونه عادت کردی.بوس

لطف داری عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزممم ... منم بوووس
ولی ...
حالا بزار خانمی زود قضاوت نکن ... دو روز دیگه هم میام واستون غر میزنم و آی و وای میکنم ... صبر کن ...

سارا(من وشوشو) سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:43 http://shosho200.blogsky.com/

من لینکیدمت گلی

خوش اومدی خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد