**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

***‌

دیشب شام داشتیم همون غذای شب پیشمون نصفش مونده بود بنابراین با خیال راحت به همسری گفتم بریم خرید ؟؟؟ آخه هر وقت برای خرید میریم نزدیکای ۹ میرسیم خونه و دیگه نمیشه شام درست کنم ...  

 

اول رفتیم هویج و خیار خریدیم که تو خونه ته کشیده بود  و چون همسری شکمو من هوس طالبی کرده بود اونم خریدیم‌٬شمکوی منه دیگه بعد رفتیم تو یه پاساز که همون حوالی بود واسه خرید یه میوه خوری آخه میوه خوریای خودمون خیلی بزرگن اما چیزی که خوشم بیاد پیدا نکردیم آخه سرویس کریستال من مدل خورشیدی و گرده اما همشون مثل مال خودم بزرگ بودن فقط یه دونه کوچیک پیدا کردیم که اونم هم زیادی کوچیک بود هم مثلثی بود ولی خیلی خوشم اومد ازش البته خیلیم گرون میگفتا ۸۵۰۰۰تومان  بعدم تو مسیر برگشتمون به ماشین یه مانتو دیدم از این مدلای سنتی خیلی دوست داشتم اما چه عجب یه مانتو پیدا شد بزرگم باشه  بنابراین نشد که بخریم  

  

برگشتیم خونه زود و فرز شامو خوردیمو من رفتم تو آشپزخونه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ مشغول بودم هم سریال میدیدم هم کارامو انجام میدادم حالا خوبه فقط یه آشپزخونه مونده بودا  کارای خونه تمومی نداره ها خیلیم خسته میشم اما با تمام خستگی ازشون لذت میبرم چرا ؟؟؟  شاید چون خونه داری تو خون امه  دوستش دارم ساعت ۱۲.۵ دیگه افتادم  تو تخت تا صبحم تکون نخوردم  .

همسری از ساعت ۱۰ خوابید تا صبح طفلی خسته بود نذاشتم کمکم کنه ...

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده (باران عشق) سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 http://sepidehkh10.blogfa.com

در هر صورت دوست جونمی و دوست دارم
و از این به بعد پای ثابت وبلاگت!
چرا انقدر کار داری مگه خونه تکونی نکرده بود گلم!
منم برای تابستون می خوام یه تریپ سفید بزنم مثلا تازه عروسماااااااااااااا
بعدشم نگفتی بهم که سرکار میری یا نه!

سلام عزیزم
خوش اومدی
منم همیشه بهت سر میزنم
آره خانمی
شاغلم اما در فکر کنار گذاشتن کار
میخوام به خودمو زندگیم برسم
خیلی خسته میشم
۶ ماهه ازدواج کردیم هنوز جا نیفتادم
تا آخر امسالم میجنگم
نشد کارمو میزارم کنار
راستی منم عاشق مانتو سفیدم
اگه پیدا کردی به منم بگو از کجا گرفتی خوب؟؟؟

سیندخت سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:59

بهاری من همین الان رسیدم خونه کامنتاتو دیدم...اوکی...این کرم مرطوب کننده که گفتی برای صورت میخوای ؟ کرم دست هم گفته بودیا...

واسه صورت که دارم
واسه دست میخوام سیندختی
انگوریا واسه خواهرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد