**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

... حال من

دیروز رفتیم با همسری یه سنگک خریدیمو رفتیم خونمون البته همسری اول دوست داشت بریم پارک و اونجا کباب درست کنیم منم قبول کردم آخه معمولا از این درخواستا خیلی کم میکنه اماوقتی دید من حالم خوب نیست حرفشو پس گرفت و منصرف شد منم هر چی گفتم بریم قبول نکرد ... ... ... ... نمیدونم چم شده تمام بدنم کوفتس احساس ضعف شدید دارم یه جوری که حتی یه دفعه وسط حرفم احساس میکنم انرژیم تموم شده و حتی نمیتونم جملمو تموم کنم...دیروز حتی اینقدر احساس ضعف داشتم که نتونستم از ماشین پیاده شم برم دمه یه مغازه تا میوه خوریاشو ببینیم چیزی که چند بار به همسری گفته بودم منو ببره و حالا جلوی مغازه ایمو من توان پیاده شدن از ماشینم ندارم و به همسری میگم بریم نمیتونم بیام پائین ... ... ... ... رفتیم خونه یه کمی با همسری تو تخت دراز کشیدیم یه نیم ساعتی شد کلی حالم بهتر شد یه جوری که زودی بلند شدم و هر چیم همسری گفت شام با من تو استراحت کن قبول نکردم گفتم با هم بریم درست کنیم و قبول کرد ... با همسر رفتیم تو آشپزخونه و مشغول درست کردن غذا شدیم بعدم تا آماده بشه نشستیم به فیلم دیدن ...البته برنج و خورشت هم داشتیم و سوپ شیر یه خوراک جیگرهم به همراه هم درست کردیم با ماست و خیار ... ... ... ... زود شامو خوردیم که زودتر من برم استراحت کنم شاید از خستگی باشه ... همسر میگه از کم خونیه و خوابیدن رو زمین...دراز کشیده بودم فیلم ببینم تو بغل همسری که داشت خوابم میبرد تلفن زنگ زد مامانم بود اما توان جواب تلفن دادنم دیگه نداشتم .. دوباره ضعف شدید ...تلفن که قطع شد همسری بلندم کرد برد تو اتاق و یه قرص آهنم واسم آورد خوردمو زود خوابم بردتا صبح... ... ... ... صبح که بیدار شدم خیلی بهترم همسری میگه تاثیر استراحت و قرص آهنه ... آخه چه طوری میشه از کم خونی باشه من روزی حداقل ده تا پسته به هوای همسری میخورم و دوتا خرما یعنی ممکنه از کم خونی باشه ؟؟؟ دیروز همسر هر چی گفت بریم دکتر گفتم نمیتونم اما قول دادم اگه امروز بهتر نشدم حتما بریم ...اما الان که خوبه خوبم .. سرحال سرحال ... خدارو شکر ... پ ...
نظرات 4 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:04

صبحت بخیر ...
بهار جان لطفا یه چکاپ برو ... آزمایش خون بده تا مطمئن بشی آهنت مناسبه یا نه ... اکثر خانوما کم خونی دارند و همه مون هم به خاطر تغذیه های ناسالم و اشتباهمونه ... دکتر زنان که رفته بودم بهم قرص آهن داد و گفت شبی یه دونه و مواقع پ شبی دو تا بخورم ... چند ماه خوردم تا عدد آهن خونم درست شد و نخوردم دیگه ... اما الان همه دکترها میگن خانوما اگز ذخیره آهنشون کم باشه برای بچه در دوران حاملگی مشکلات جدی بوجود میاره ... برای همینه که آهن باید جزء اصلی زندگی باشه ...
جیگر و عدسی سعی کن زیاد بخوری ... چیزای خون ساز ...

سلام فیروزه جونم
من سابقه کم خونی دارم و این جور ضعفا اما اینی که میگم مال سالهای اول پ بود تو دوره دبیرستان و خیلی وقت بود دیگه مشکلی نداشتم اما از وقتیم عقد کردیم کلا قرص آهنو گذاشتم کنار ... فک کنم حق با توئه همسریم همینو میگه اما فیروزه جون ن تعجبم از اینه که به هوای همسر خوراک لوبیا چیتی و جیگر و پسته و خرما و غذاهای کبابی و گوشتی زیاد میخورم الان دو ماهه که بیشتر از این جور چیزا میخوریم با وجودی که هم چاقم میکنه هم جوش میزنم ... چشم حتما میرم دکتر مشکلم داره حاد میشه گفتم که حالا نوبته منه

سایه سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 http://didarema.persianblog.ir

منم فکر میکنم بهتر باشه بری دکتر تا یه آزمایش بنویسه خیالت راحت بشه که کم خونی داری یا نه . به نظر من یه کمی بیشتر برای استراحتت وقت بذار . اگه کم خونی زیاد باشه با خردن این چیزها درست نمیشه و حتما باید قرص آهن و مکمل مصرف بشه .

حتما میرم سایه جون

دیشب یه قرص آهن خوردم الان بهترم شایدم از استراحته آخه از ده شب خوابیدم تا 6.5

ساینا!. سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:04

سلام عزیزم
خوبی؟من چند روز اصلا وقت خوندن ندارم
امروز امدم خوبی!/

منم کم خونی دارم
اسفناج و جیگر بیشتر بخور عزیزم
دکتر هم حتما برو

سلام خانمی
بالاخره اومدی

آره اسفناج باید برم بگیرم
چشم خانمی دکترم حتما میرم

سیندخت سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:46

احتمال داره کمبود اهن داشته باشی عزیزم...حسابی به خودت برس...ساعت کارتم زیاده...
خصوصی

سلام سیندختی جون ... دیگه طاقت ندارم آخه ...دلم آب شد خوب ... اصلا نمیدونم هر چی خودت بگی همون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد