**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

برادر زاده همسری عزیزم

دیروز قرار بود بریم خونه پدر همسری ولی یه کاری داشتیم و اول یه سر رفتیم خونه خودمون ،منم از فرصت استفاده کردمو یه کم به خودم رسیدم و مانتومو عوض کردم که با لباس شرکت نرم، راستشو بخواین بیشتر بهانه بود تا بریم خونهو من مانتومو عوض کنم آخه میدونین اگه با لباس شرکت برم همش حس میکنم تو شرکتم و اصلا بهم نمیچسبه ، نمیدونم چرا ؟؟؟ خونه پدر همسری جاریم بود کلی ذوق کردم ، بیشتر دوست دارم وقتی اونجائیم بقیه هم باشن مخصوصا این برادر همسر که یه نی نی نازم دارن و من عاشقم... دلم ضعف میکنه واسش و همش قربون صدقش میرم عزیزم ... شکرم ... عسلم ..جیگرم ...قربونت برم الهی عزیزم ... مدام اینارو تکرار میکنمو تو بغلم فشارش میدم جیگرمو و پشت سر هم دستا و شونه هاشو میبوسم خوشگلمو ... خدا حفظش کنه ... ماشالله خیلی خواستنیه ... شام اونجا بودیمو ساعت 11.5 دیگه برگشتیم خونه و خوابیدیم... اما من بیچاره صبح یه دل درد کمر دردی گرفتم که نگوووو بنابراین یه ساعتی دیر اومدیم البته به پیشنهاد همسر عزیزم که کلی زحمتو کشی اول صبحی ... مرسی عزیزم خیلی دوستت دارم ... راستی من هنوزم بر خلاف سایه جوون تو اداره کردن خونه جا نیفتادما هیم غر میزنم به خودمااا... توخونه به محض اینکه میرسم مشغول شستو و شو و جابجا کردن و غذا درست کردن میشم همسریم هی دعوام میکنه میگه بیا بشین اینجوری هم کار میکنم هم عذاب وجدان میگیرم که به همسرم نمیرسم ... نمیدونم چی کار کنم بدجوری افتاده تو سرم که دیگه کار نکنم ... نمیدونم چی کار کنم خیلی دارم با خودم کلنجار میرم ...که یه راه حلی پیدا کنم
نظرات 4 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:55

سلام ... منزل نو مبارک ...
منم یه دختر دایی ۱۴ ماهه دارم که عاشقشم ... خیلی شیرینه ... با دیدن اونه که هوس بچه داشتن می کنیم ...
برای کارای خونه ... من ۵ شنبه ها که نصفه روزه اگر کاری نداشته باشیم شرکت نمیرم و از صبح به کارای خونه و تمیز کاری میرسم ... یعنی هفته ای یه بار ... باقی روزا گاهی با جارو شارژی روی سرامیک ها رو میکشم که مو یا پرز فرش نمونه ...
غذا رو هم معمولا برای دو وعده درست می کنم ... مثلا خورشت قورمه سبزی دو وعده ای و نصفش رو میزارم توی فریز یا توی یخچال ... خیلی روزا که حوصله آشپزی ندارم فقط برنج درست می کنم با خورشت فریزری ...
برای شام ها هم حداقل ظرف رو کثیف می کنم که شستنش طول نکشه ... معمولا شام هامون حاضریه ...
یه مورد دیگه اینکه مثلاْ گوشت برای خورش میزارم بپزه بیشتر از یه وعده ... برای خورشت وقتی گوشت پخته باشه یعنی نصف راه رو رفتی ... یا سبزی میریزی و میزای جا بیفته یا اینکه بادمجون یا قیمه اش میکنی ...

خوش اومدی فیروزه جونم
عزیزم ممنونم از راهنمائیات هم در مورد وب هم خونه داری

سایه چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:34 http://didarema.persianblog.ir

سلام بهار جان مبارکه وب جدید . من اگه جای تو بودم زیاد تو کارای خونه سخت نمیگرفتم و بیشتر سعی میکردم کنار همسرم باشم و لذت ببرم حالا مثلا اگه یه کمی خونه به هم ریخته باشه چی میشه ؟ هیچ چی نمیشه به خدا . مامانامونو ببین صبح تا شب فقط شستن و سابیدن و الان کمردرد و پادرد نصیبشونه . یواش یواش میفتی روی روال و به همه کارهاتم میرسی . هن.ز یه کم زوده تا قلق همه چی دستت بیاد

خوش اومدی دوستم

ممنون از راهنمائی و دلداریت سایه جونم
راست میگی باید خیلی رو خودم کار کنم اینم بگم هنوز 6ماه نشده یه زانو درد ی گرفتم که نگو هنوز به سن مامانا نرسیدم هنوز یه سالم نشده ازدواج کردم تازه درروز سه چهار ساعتم توخونه نیستم اینجوریم وای به چند سال دیگه
فک کنم وسواس دارم

سیندخت چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:37

وبلاگ نو مبارک! برم بخونمشون بعد بیام...
بهار گلی...سفارشات همه دستمه منتها برای کرم بدن و پن کیک بازم باید یه ۵-۶ روزی صبر کنی...صبر میکنی دیگه؟! از تونری که برات گرفتم برای خودمم گرفتم...وای عجب بویی داره!(‌دارم وسوست میکنم دلت بسوزه قبل از اینکه بهت برسه!!) کاتالوگ جدید روسیه هم دستمه...محصولات روس واقعا متنوع ترن...اگه احیانا چیز جدیدی خواستی بگو که تا اونا رو نگرفتم برات سفارش بذارم...اوکی عزیزم؟

خوش اومدی سیندختی جوونم
میگم خودت خواستیا هی من اضافه کنم یه ماسک یا لایه بردارم میخوام واسه صورتم ریملم واسم بگیر
وای سیندختی بگو بهم چقدر شده خوب ؟؟؟
زوده زود

.ساینا!.. پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:51

منزل نو مبارک
ایشالله اینجا دیگه مشکل نداشته باشی!.

کم کم قلق کار میاد دستت
سعی کن تمیز کردنو جارو کشیدن بزاری جمعه!. ز سرکار هم میای شام و باهمسریت بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد