**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

هستم

این روزا خوب نیستم ببخشید اگه کم پیدام هم سرم شلوغه هم حال و حوصله نوشتن ندارم ... سفرمون خیلی خوب بود  خیلی خوش گذشت ... میخواستم بنویسم اما دستم به نوشتن نمیره ...  ایشالا بهتر شدم میام همشو مینویسم .

نظرات 14 + ارسال نظر
خانم خانما دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18

بهار جونم؟چی شد عزیز دلم؟
خانومی بازم خواهر شوهر؟

همون دیگه میدونی که ... دیروز بهت گفتم ... ببین من خیلی احترام گذاشتمو حرف خوردم حالا دیگه نمیتونم تحمل کنم اشتباه کردم ... از این ناراحتم که من بخاطر همسری با خیلیا تو همین شرکت بحث کردم حرف شنیدم رابطمو کم کردم اما حالا همسری میگه خواهرمه نمیتونم ازش ببرم من نمیگم ببر میگم با رفتارات ادبش کن همین توقع زیادیه بنظرت ؟؟؟
میدونم خیلی حساسم اما حساسیتم بخاطر رفتار خوبیه که باهاش داشتم واسه ملایمتیه که نشونش دادم .
چرا مگه من کمبود توجه داشتم که بهش محبت کردم ؟؟؟
که حالا بخواد با رفتاراش لهم کنه همسریم مثل قبل باهاش برخورد کنه آره؟؟؟
من احترام میزارم مراعات میکنم همینارم توقع دارم چیز زیادیه ؟؟؟
حمایت همسری رو میخوام ... میگه حق با توئه من حقو به تو میدم اما من اینو حس نمیکنم .

دخملی دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20

بهاری چی شدی خانمی ؟ نگرانم کردی ... چرا خوب نیستی عزیزم ؟

حالم گرفتس بخاطر احترام گذاشتنام اونم بیش از حد مراعات کردنام محبتام که به باد دادم ... در مورد خواهر همسری که همیشه با من مشکل داشته و نتونستم هضمش کنم

سیندخت دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29

ببین بهار من اصلا دوست ندارم تو خوب نباشیا! بیا دیگه! خوب باش دیگه...ببین من دوستت دارم!

میدونم سیندختی خودمم این بهارو دوس ندارم ... منم خیلیییییییییییی خیلیییییییییی دوستت دارم خانمی ... دلخوشیم تو این روزا شماهائین ... میدونی دیگه دردم چیه ؟؟؟

یلدا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 http://khanoomtala20.blogfa.com/


جریان خواهر شوهر چیه بهاری...؟؟؟نمیگی بهم؟؟من نمیدونم چه خبره؟؟برام تعریف کن ببینم مهربون من چش شده؟؟

خصوصی

یه خواهر شوهر دارم از مال تو بدتر ... انواع اقسام بی احترامی اونم در صورتی که من تو احترام کم نذاشتم ... کدومو بگم که دلم از پره میگم بیشتر حرص میخورم

هیوا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29

سلام بهار جون
مرسی برای رمز
عزیزم غصه نخور زود حالت میاد سرجاش! خدا رو شکر که سفرتون بهت خوش گذشته.
مواظب خودت باش.

سلام خانمی
خواهش میکنم
خدا کنه
چشمممممممممممم

خانم خانما دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02

عزیزم دیروز بهت چی گفتم؟خیلی بهش بها نده!
داری خودتو داغون میکنی ها...بهار اینطوری پیش بری پخ پخت میکنم هااااااااا

الهی من فدای تو دوست گلم برم الهیییییییییییییییییییییییییییییی بخدا سعی میکنم

آلما دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56

نکنه تو هم عین من از نظر روحی اوضات به هم ریخته؟
اگه اینه که می فهممت

منم عین خودتم بهم ریختم آلما ...

یلدا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:38 http://khanoomtala20.blogfa.com/

بهار...کجاییییییییی؟؟؟جواب ندادی

دادم یلدا جوون یه قضیه دو سالس چه جوری توضیح بدم تو پستام نوشتم بعضیاشو همین پستای اومد پدر شوهر اینا از سوریه ... عروسی تو مهر ... حالا میام تو وبت برات کم کم میگم خوووووووووووب ؟؟؟

فیروزه دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:30

چی شدی بهار جان؟
مواظب خودت باش دوستم ...

دلم گرفته فیروزه جونم

mina دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:23

baharamo narahat nabinammmmmmmmmmm
miyam in khahar shoharito mizanamaaaaaaaaa ke enghad in baharemono aziyat mikoneeeeeee

بیا بزنش خووووووووووووووووووووووووووب ؟؟؟؟
دلم خنک میشه خودمم حسابییییییییییییی کمکت میکنم از خجالتش در بیایم

سایه سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 http://didarema.persianblog.ir

زیارت قبول خانومی . یعنی چی دستم به نوشتن نمیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زودباش ببینم

ممنونم عزیزم ... سایه جوون چشممممممممممممممممم خانمی اومدم

مهسا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:17 http://llvllahsaa.blogfa.com

سلام آقا جان خب من اینارو میخونم دوس دارم زودتر برم سر خونه زندگییییم به منم سر بزن بهارجوووووووون

زود زود برو خوووووووووووووووووووووووووووب خیلی خوبه

گوش مروارید شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:38

عزیزم من که رمزی نمی نویسم
ادامه مطلبو میتونی بخونی
ممنون که تبریک گفتی
باورت میشه رفتم مشهد یادت بودم ودعات کردم
چون اولین باری که می خواستم برم تو از همه زودتر گفتی برام دعا کن

من رمز تو رو ندارم

نمیدونستم ... خیلی ذوق کردم گوشی جونم ...
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای مرسی خانمی
میزارم برات

زهرا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:52 http://www.ordibehesht60.persianblog.ir

دوست دارم نوشته هاتو بخونم
اما از قرار رمز داره
خوشحال میشم تو خوندنش سهمی داشته باشم
با همسری زندگی خوبی داشته باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد