**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

بازی وبلاگی

 دوست عزیزم ... خانم خانمای گل منو به این بازی دعوت کرده... پس میگم چشمممممممممممم خانمی ... یعنی میشه گفت نه؟؟؟   

 ۱.دلیل اینکه این عنوانو برای وبلاگت انتخاب کردی چی بوده؟ 

آخه خوب از وقتی ازدواج کردم دوس دارم همیشه و همه جا با همسری باشم ... اینجام خونه مجازیه ... پس مال هردومونه .    

۲ .نام مستعاری که برای خودت انتخاب کردی بر چه اساس و دلیلیه؟ 

راستش قبلش اصلا فکر نکردم ... یه دفعه اومد تو ذهنم ... شاید دلیلش این باشه که عاشق بهارم ... یه حس تازگی به م میده این فصل... حتی اسمش حس تازگی و سبزی و شادابی رو بهم تلقین میکنه ... یه شادی وصف نشدنی داره .... فقط میتونم بگم خدایا خیلی شکرت بخاطر آفریدن این فصل زیبا و ناب ... بخاطر قدرتی که تو درک این فصل بهم دادی ... که بوش کنم ... که نفس بکشم . 


 3.پنج وبلاگی که میخونی و دوس داری و دنبال میکنی رو معرفی کن؟
الهییییییییییییییی چی بگم ؟؟؟ 

خوب راستش همشونو میخونم ... ممکنه کامنت نزارم اما میخونم ... ولی خوب شاید به یه ترتیب خاص ... که نمیتونم لو بدم .    

4.یکی از بهترین پستهایی رو که نوشتی وهمه فکر ،عقیده یا احساست رو توش بیان کردی؟
نمیدونم کدومشونو بگم ... خیلیاشونو دوس دارم اما مهمونیای افطار بنظرم بیشتر به دلم نشستن .   

۵.تاحالا با نظر خواهی و هم فکریه بچه های وب تونستی مشکلت رو حل کنی؟مشکل و نتیجه اش رو اعلام کن؟ 

خدارو شکر مشکل حادی نبوده جز بیماری همسری که کلی دوستای مهربونم باهام همدردی کردنو دلداریم دادن ... فیروزه گل که عینه یه خواهر مهربون و دلسوز کلی نگرانمون بود ... فلفل جونم کلی توصیه های مفید داشت ... خلاصه به جرات میتونم بگم که از تک تک دوستای عزیزم که تو لینکام هستن کلی درس گرفتم چه از خوندن پستاشون چه از کامنتاو راهنمائیاشون  .  

   

 

پینوشت مخصوص : 

لیلی خانمی یه رمز واسم بزار تا یه پست با رمز خودت واست بزارم بری رمزمو ببینی .

نظرات 8 + ارسال نظر
MINA چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:35

SALAM.MISHE BE MANAM RAMZ BEDID MAN WEB NADARAM LOTF MIKONI AGE BE IDIM BEFRESTI

سلام
فرستادم واست خانمی

لیلی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:02

بهار خانوم نازنین مررررررررررررررررررسی که بالاخره جوابمو دادی. عزیزم من خودم وبلاگ ندارم (اگه داشتم که حتما آدرسشو واست می گذاشتم) اما یه وبلاگ خوان حرفه ای هستم. آدرس ای میلم رو هم که همیشه می گذام خانومی. می تونی به همین آی دی تو یاهو مسنچر یه پیام بدی که دیگه زحمتش واسه شما از ای میل زدن کمتر باشه. (اونوقت با اون رمزی که انشا الله میدی می تونم پست های رمز دار آرشیو شده ات رو هم بخونم؟ آخه من رفتم وبلاگتو از اولش خوندم از بس خوشم اومده بود!) موفق باشی خانوم با سلیقه

فرستادم واست لیلی خانم ... ممنون

بانوی کوچک یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 http://s1921.blogsky.com

سلام دوست عزیز . وبلاگتون قشنگه . من این جور وبا رو دوست دارم خوشحال میشم بیای خونه ما

سلام ... ممنونم ... چشممممممممممممممممممممم

یلدا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 http://khanoomtala20.blogfa.com

بگو عزیزم خواهشتو..یعنی امرتو...فقط نمیدونم کی جوابتو میدم..احتمالا فردا دوباره میام تو نت..دعا کن وصل باشه شبکمون تا در خدمتت باشم..
رمزتم بفرست واسم لطفا

چشششششششششششششششممممممممممم یلدا جونم

mina یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:50

salam bahar jon.man ramzi azat daryaft nakardam.baram mail zadi ya off gozashti?

میل زدم خانمی برو ایمیلتو چک کن

لیلی یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:53

بهار جون من چیزی دریافت نکردم عزیز دل. جسارتا مطمئنی آدرسو درست وارد کردی خانومی؟ اگه واست زحمتی نیست لطف کن یه بار دیگه بفرست. ممنونم

وای بخدا فرستادماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چشم دوباره میفرستم

mina دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:02

bahr jon alan baz negah kardam maili azat nadashtam moteasefane.mese inke ghesmat nist man postato bekhonam

چرا عزیزم یه رمز واسمم بزار تا بهت بگم یه عدد بگو ... بعد من یه پست میزارم با رمز خودت بری رمزمو ببینی

سحربانو دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:11 http://samo86.blogsky.com

کلی گشتم تا بتونم یه جا نظر بدم:) ممنون به خاطر حضورت. میشه رمزتو داشته باشم؟می خوام بخونمت:)

آخی ببخشید ... خواهش میکنم ... حتما چرا که نه ؟؟؟ خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد