**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

**راز زیبای زندگی**

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین

تعطیلات ... نظر سنجی پینوشت

چهارشنبه همسری میگه بریم خونه مامانم ...میگم بریم خوب ... تو راه همش تو دلم میگفتم خدا کنه کتلت داشته باشن ... وقتی میرسیم  کلی ذوق میکنم ... آخه شام کتلته ... ساعت 11.5 هم بر میگردیم خونمون .

پنجشنبه تا عصر الاف فیلم عروسی و نوشتن ایراداش بودم ... چه کار سختیه !!! ... هوس شیرینی کشمشی میکنم ... زود موادو آماده میکنم و با نهایت ذوق فرو روشن میکنم ... چه شیرینی میشه ... ذوق میکنم به همسری و مامان زنگ میزنم و میگم شیرینی پختم ... کاره فیلمم تموم میشه ... اصلا دوستش ندارم ای فیلمو ... حالا دیگه من موندمو یه خونه که در حد انفجار به هم ریختس ... یه کم مرتبش میکنم ... میرم دوش میگیرم ... البته قبل از اینکه دوش بگیرم دو سه تا ماسک هم رو صورنتم میزارم ... روغن زیتونم به موهام میزنم ... بعد از دوش آماده میشم که برم آتلیه .

ساعت 7 میرم سمت آتلیه ... دو بار بر میگردم خونه... یه بار واسه لیست ایرادام که جا مونده یه بارم واسه سی دی آهنگا ... آخ که چقدر هوا گرم بود چقدرم حرص خوردم واسه حواس پرتیم ... فیلماو دادم توضیحاتمم دادمو اومدم ... سر راه هم رفتم باشگاه و ثبت نام کردم ... آخه دیگه خیلی چاق شدم ... اینقدر که هم خودم هم همسری شک میکنیمو تصمیم میگیریم بی بی چک بگیریم ... بر میگردم خونه و جارو حسابی میکشم و گردگیری میکنم ... همسری میاد و من با ذوق شیرینی هائی که پختمو نشونش میدم و با هم همراه چای میخوریمشون ... شامم کتلت داشتیم ... مادر شوهری بهمون داده ... دست گلش درد نکنه ... دو تام همبرگر همسری شکمو سرخ میکنه ... فیلم میبینیمو میخوابیم ...

جمعه ساعت۱۰.۵ بیدار میشیم همسری میره نون میگیره و بر میگرده ... بی بی چکم گرفته ... بهش میگم ببینم بچه یه وجبی چه ترسی داره که تو صبح جمعه ای میری داروخانه شبانه روزی وبی بی چک میخری ؟؟؟ میگه از بچه یه وجبی نمیترسم که .... از وقتی میترسم که قد یه درخت میشه ... راستم میگه منم میترسم ... خیلی مسئولیت بزرگیه ... دستمو میگیره میگه بیا دیگه ... تستو انجام میدم با ساعت وایمیسته کنار بی بی چک ... بعد از سه دقیقه جواب منفیه ... خیالمون راحت شد.  

صبحانه رو میخوریمو یه کم فیلم میبینیم ... عصرم میریم خونه مامان اینا سر راه هم یه شلوار ورزشی قرمز خوشگل خریدیم واسه باشگاه ... خونه مامان اینام شیرینی میپزم ... بعد شامم بر میگردیم خونمون ... 

شنبه بازم خواب تا ۱۰.۵ بعد از صبحانه هم یه فیلم ترسناک دیدیم ... عصرم یه ماکارونی پختم و دو تا غذا دیگه واسه تو هفتمون که وقت ندارم .. ماکارونی رو با سالاد خوردیمو رفتیم یه سر خونه برادر شوهری... هر چی اصرار کردن شام نموندیم ... رفتیم که من کتونی بخرم واسه باشگاه ... بعدم یه سر خونه مامان اینا و برگشتیم خونمون .

   

پینوشت : 

سلام بهار جونی تو که میدونی من وب ندارم تو هم که دوستای مهربونی داری.میشته تو پست بعدیت یه کوچولو تو خط اخر نظر دوستاتو راجع به ساید بای ساید و رنگش بپرسی.اگه این لطفو در حقم کنی کمک زیادی بهم کردی.اخه نمیدونم از کی بپرسم

نظرات 10 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46

بهار جون مگه خاله پری دیر کرده بود که نگران شده بودی؟! ...
بعد از ازدواج به خاطر مسائل هورمونی ، افزایش وزن برای زن و مرد طبیعیه ...
در مورد باشگاه هم یه عالمه تشویق و انرژی مثبت :-)

نه دیر نکرده بود بیچاره ... میدونی دلیل اون شک چی بود ؟؟؟ بخاطر نزدیک بودن خاله پری شکمم فاجعه شده بود ... یه هفته هم زودتر اومد ... کلا دوسه ماهه به هم ریخته آن تایمم آن تایم بودا قبلا ...اصلا نمیدونم چرا همچین شکی کردیم ؟؟؟ عصر همون روز خاله پری تشریف فرما شدن و ما یه بی بی چک هدر دادیم الکی الکی ...
مرسی عزیزم ... فیروزه گلم ...

فیروزه سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48

ساید بای ساید مارک ال جی ... مامانم داره و خیلی راضیه ... خودم هم ال جی دارم از این ۲ طبقه ای ها ...
رنگ هم سلیقه ایه ... اما سفید خیلی بهتر از سیلوره ... چون سیلور لک رو خیلی زود نشون میده و دائم باید دستمال دستت باشه و تمیزش کنی ...

مرسی عزیزم

سوگند سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 http://2nyayepaki.blogfa.com

سلام بهار خانوم.
من یه وبلاگ تازه زدم.
خیلی به نظرای خانومایی مث شما که ازدواج کردین و با مشکلاته بعد ازدواج آشنایی دارین نیاز دارم.میخوام کمکم کنین.اگه میشه پست اول وبلاگمو که همین امروز نوشتم بخونین.و راهنماییم کنین.ممنون میشم.امیدوارم دوستای خوبی واسه هم بشیم:-*

خوش اومدی عزیزم ... چشم میام

مریم سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01

مرسی بهار جون از لطفی که کردی و مرسی از دوستای گلت .عزییییییییییییییزمییییییییییییییییییییییی بهار جوناگه باشگاه رفتن تو نتیجه داشت منم میرم اخه میترسم صورتم لاغر بشه

خواهش میکنم خانمی ... حتما تاثیر داره برو اگه لازمه

دخملی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:22

خسته نباشی خانمی ... شیرینی کشکشی عشق همسریه منه ... کاش دستورش رو هم می زاشتی ...
وای من چند ماهه می خوام برم باشگاه تنیلی می کنم اساسیییییی :‌دیییییییییییییی
در مورد یخچال هم من ساید سامسونگ دارم ... عاااااالیه ! مامان هم نزدیک 10 ساله ساید سامسونگ داره ... هر دو خیلی راضی هستیم ... رنگ هم خوب سلیقه ای اما من سفید رو کلا ترجیح می دم

سلامت باشی عزیزم ... منم خیلی دوس دارم ...
اولین بار شیرینی کشمشی درست کردم عالی شد دخملی اما سری بعدش نه خوب نشد ... یعنی مشکل تو فر پیش میومد
باشگاهم تصمیمش سخته بنظرم اما شروع کنی خوشت میاد ...

دستور تهیه شیرینی کشمشی ( امیدوارم دستورم باشه )
آرد ۱۰۰ گرم شکر ۱۰۰ گرم ( من کم شیرین کردم ۷۵ گرم )
روغن مایع ( من کره زدم )
تخم مرغ ۳
وانیل نصف ق چ
کشمش ۴ ق غ
اول شکر و کره آب شده تو دمای اتاقو خوب با هم زن میزنیم همراه وانیل
بعد تخم مرغارو دونه دونه اضافه میکنیم و هم میزنیم تا یکدست بشه بعدم
کشمشی که خیس کردی و بعدش تو آرد غلطوندی میریزی توش ... آخر سرم آردو بهش کم کم اضافه میکنی ... سینی فر چرب بشه و با قاشق موادو تو سینی فر با فاصله میریزی خودش تو حرارت باز میشه پس با فاصله باشه که باز شد به هم نچسبه
فر از یه ربع قبل گرم بشه بعد ۱۵-۲۰ دقیقه با دمای ۲۵۰درجه

آلما سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:05

بیبی چک چرا؟
خبریه اونوقت؟
خاله میشوییییمممم؟!!!!!!!!!!!!!

نه آلما جوون خبری نبود ...

بهار نبض عشق سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:01

بابا کدبانو و شیرینی پز...کاش یکم عکساشونو میزاشتی ....

مرسی بهار جوون ... راستش از همه چی عکس میگیرم اما دیگه اینجا امکان عکس ریختن رو سیستمو نداریم ...

سپیده (باران عشق) سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:15

ببخشید اینو میگمااااااااا
مگه جلوگیری نمی کنین که باید از بی بی چک استفاده کنین!
اینطوری هر ماه باید اضطراب و دلشوره داشته باشی که!
راستی عکسای عروسیت رو بگذار ببینیم دیگه!!!!
خوب من دوست دارم دوست جونم زودی ببینم!

چرا خانمی ... دلشوره الکی گرفته بودیم ...
امکان عکس گذاشتن دیگه نیست ... سیستمهامونو قفل کردن

سایه چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 http://didarema.persianblog.ir

من یخچال خودم ساید ال جی و سفید هستش خیلی خیلی راضیم . زمان ماندگاری میوه ها توی یخچال خیلی زیاده گاه یتا یک ماه میمونه بدون ذره ای خراب شدن

ممنون سایه جوون

ساینا!. چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35

سلام بهار خانممممممممم
خوبی؟؟نمایی طرف ما
؟؟؟؟
منم این ماهه یک عالمه استرس کشیدم تا تحفه امد!.

امدنش دردسره نیومندش دردسرههه
اه اه

سلام عزیزم ... ممنونم ... وای وای نگوووووووووووووو ... واقعا ...
چرا نمیام میام ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد